• O nama
    • Lijepa Bistrica
    • Uprava društva
    • Nadzorni odbor
    • Planovi
    • Izvješća
  • Usluge
    • Odvoz i zbrinjavanje komunalnog otpada
    • Reciklažno dvorište
    • Zeleni otoci
    • Održavanje javnih površina
    • Održavanje mjesnog vodovoda
  • Pravni akti
  • Cjenici
    • Cjenik otpada
    • Cjenik ostalih usluga
  • Javna nabava
  • Edukativni kutak
    • Upute o razvrstavanju
    • Kalendar odvoza
  • Pristup informacijama
    • Javna savjetovanja
  • Projekti
    • "Komunalna vozila za ljepšu Bistricu"
  • Kontakt
  • Novosti

    POZIV NA DOSTAVU PONUDA - gorivo za vozila i strojeve

    1. JAVNI NARUČITELJ 


    Lijepa Bistrica d.o.o. Trg pape Ivana Pavla II 34 49246 Marija Bistrica OIB: 82413603496 


    2. PREDMET NABAVE 


    Gorivo za vozila i strojeve. 


    3. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE 


    LB-JN-2024-9 


    4. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE 


    25.000,00 EUR + PDV 


    5. PREDVIĐENI ROK IZVRŠENJA 


    12 mjeseci od sklapanja ugovora 


    6. TROŠKOVNIK PREDMETA NABAVE 


    Nalazi se u prilogu ovog Poziva 


    7. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE 


    Najniža cijena 


    8. UVJETI SPOSOBNOSTI 


    Ponuditelj je dužan u ponudi priložiti sljedeće dokumente: — dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti u skladu s predmetom nabave (obrtnica, izvod iz upisa u sudski ili drugi odgovarajući registar) — dokaz o financijskoj sposobnost (potvrda da ponuditelj nema dugovanja prema Općini Marija Bistrica ne starija od 10 dana od primitka Poziva za dostavu ponuda)  


    9. PONUDA 


    Ponuda mora sadržavati sljedeće dijelove: 

    a) Popunjen, potpisan i pečatom ovjeren Ponudbeni list 

    b) Popunjen, potpisan i pečatom ovjeren Troškovnik 

    c) preostale dokumente kojima se dokazuju uvjeti sposobnosti iz točke 8. ovog poziva. 


    Traženi dokumenti mogu biti u izvorniku ili ovjerenoj preslici. 


    10. ROK ZA DOSTAVU PONUDA 


    7. veljače 2024. godine do 10:00 sati 


    11. ROK VALJANOSTI PONUDE 


    30 dana od dana slanja poziva 


    12. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA | ADRESA ZA DOSTAVU PONUDA 


    Ponuda se dostavlja u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom naručitelja, nazivom i adresom ponuditelja, s naznakom: ,, Ponuda za nabavu goriva" — NE OTVARATI 


    Ponude se dostavljaju osobno ili putem pošte preporučeno na adresu Lijepa Bistrica d.o.o., Trg pape Ivana Pavla I! 34, 49246 Marija Bistrica te moraju biti zaprimljene kod naručitelja najkasnije do 7. veljače 2024. godine do 10:00 sati bez obzira na način dostave. 


    Otvaranje ponuda neće biti javno. 


    Nepravodobno prispjele i nepotpune ponude neće se razmatrati. 


    U roku za dostavu ponuda ponuditelj može dodatno, potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti ju ili od nje odustati. Izmjene i dopune ponude dostavljaju se na isti način kao i ponuda. 


    Ponuda se, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom, izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u kunama. Ponuda treba biti predana sa svim dokumentima navedenim u ovom Pozivu za prikupljanje ponuda. 


    Stranice ponude moraju biti numerirane, a označavaju se na sljedeći način: ukupan broj stranica kroz redni broj stranice (npr. 24/1) ili redni broj stranice kroz ukupan broj stranica (npr. 1/24). 


    Ponuda mora biti uvezana u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.  


    13. KONTAKT OSOBA 


    Branka Herceg, 

    tel: 049/469-119, 

    e-mail: branka.herceg@marija-bistrica.hr 


    14. RAZLOZI ISKLJUČENJA I ODBIJANJA PONUDE 


    Naručitelj će odbiti: nepravovremeno pristiglu ponudu, ponudu ponuditelja koji nije dostavio isprave tražene pozivom za dostavu ponuda, ponudu ponuditelja koji je dostavio isprave tražene pozivom za dostavu ponuda, ali iste ne dokazuju ostvarivanje uvjeta sposobnosti, ponudu u kojoj troškovnik nije u cijelosti ispunjen, ponudu u kojoj cijena nije iskazana u apsolutnom iznosu, ponudu koja ne ispunjava uvjete vezane za opis predmeta nabave te time ne ispunjava zahtjeve iz poziva za dostavu ponuda, ponudu za koju ponuditelj nije pisanim putem prihvatio ispravak računske pogreške, ponudu ponuditelja koja nije u skladu s odredbama poziva na dostavu ponuda. 


    15. ODLUKA O ODABIRU 


    Obavijest o odabranom ponuditelju bit će dostavljena svim ponuditeljima u roku od 8 dana od dana donošenja Odluke o odabiru. Naručitelj može donijeti odluku kojom ne odabire niti jednu od pristiglih ponuda. 16. DATUM OBJAVE POZIVA: 29. siječnja 2024. godine    


    PRILOZI


      1. Ponudbeni list


      2. Troškovnik


      3. Poziv na dostavu ponuda


     4. Odluka o poništenju postupka

    12 Feb 2024
    Share

    ‌‌

    „Projekt je sufinancirala Europska unija iz Kohezijskog fonda“ „Unaprjeđenje web stranice sufinancirano je iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, iz Kohezijskog fonda.“ „Sadržaj web stranice isključiva je odgovornost Lijepe Bistrice, društva s ograničenom odgovornošću za obavljanje komunalnih djelatnosti.“


    Trg pape Ivana Pavla II 34 
    ‌‌ Marija Bistrica
    ‌49246
    ‌
    ‌tel: +385 49 469 119          
     fax: +385 49 469 595 ‌
    ‌www.marija-bistrica.hr
    • Izjava o pristupačnosti
    • Pravila korištenja
    • Pristup informacijama
    • Politika kolačića
    • Osnovni podaci

    Sva prava pridržana © - Općina Marija Bistrica

    person
    exit_to_app

    or

    Back to Login